Dial Väri: | Beige |
Head leveys (mm): | 26 |
Head syvyys (mm): | 8 |
Head Vaippa: | Ruostumaton teräs |
Head Vaippa: | Messinki |
hihna Tyyppi: | Hihna |
hihna Väri: | Ruskea |
Indiglo Night Light: | Joo |
Koteloväri: | Hopea |
Lukko: | Solki |
Movement Tyyppi: | Kvartsi |
Näyttö: | Analoginen |
Paino (grammoina): | 81 |
pään muoto: | Pyöristää |
Rannekoru / hihna: | Nahka |
sukupuoli: | Naiset |
Takuuaika: | 2 Years Tuottaja |
Tuntimerkit: | Arabialaiset numeroindeksit |
Tyyppi: | Rannekelloa |
Tyyppi: | Urheilu |
Vedenkestävyys: | 50m |
alue: | Expedition |
EAN: | 0753048196333 |
UPC: | 753048196333 |

Timex Katsella T41181
£46.05
Käytä koodia "CETEN" saadaksesi ylimääräisen 10% alennuksen
Varastossa
Varastossa, 5+ Ostettavissa
Tilaa seuraavan 23 tunnin arvioitu toimitus Yhdistynyt kuningaskunta mennessä Friday 25 Apr 2025.
30 päivää ilman ongelmia
Vapaa UK seuraavaksi arkipäiväksi
virallinen kauppias
- TuotetiedotTuotetiedot
- palauttamispolitiikatpalauttamispolitiikat
- Tuotearvioinnit (2)Tuotearvioinnit (2)
Paluu & Vaihto
Olemme varmoja, että olet tyytyväinen ostokseesi. Jos et kuitenkaan ole täysin tyytyväinen tilaukseesi, tarjoamme käyttämättömille tuotteille 30 päivän palautusoikeuden. Katso lisätietoja täydellisestä palautuskäytännöstämme.
Napsauta tätä kirjoittaaksesi arvostelun
2asiakkaiden arvostelut
Arvostelu jakautuu 2 arvion perusteella
Hienoa!
Hyvä
kunnossa
Huono
Kauhea
Desiree
Vahvistettu ChrisElli ostaja
Arvosteltu: 20 Oct 2020
Hienoa!
(5 / 5)
Diese coole Uhr von Times expedition gefiel mir aufgrund des originellen Ziffernblattes ,das,an einen Kompass erinnert. Auch das dunkelbraune Lederarmband mit der orangenen Steppnaht erinnerte mich an die 70iger,also eine echte Retrouhr. Die Größe war für mich auch wichtig,da ich ein Handgelenk von 15,9cm habe. Die Uhr kam sehr rasch und befand sich in einem Originalkarton von Times.SIe war an beiden Seiten des Kartons mit einer Plastiksicherung festgemacht und das Rad zum Einstellen der Zeit auch.Nachdem ich die stylische und sportiv anmutende Uhr dann belebt hatte,legte ich sie an und sie sieht mit ihren 2 ,6 cm endlich gut auf meinem schlanken Handgelenk aus. Sehr natürlich,wie ich es wollte und keine Tellern wie die modernen.Schon 3cm wirken riesig bei mir.Die Uhr an sich hat auch nur 2,0cm und man kann sie dennoch gut ablesen,auch wenn sie weiter entfernt ist Das Highlight Im Dunkeln kann man sie durch Druck auf das Rädchen beleuchten mit einem für die Augen angenehmen blaugrünem Licht .So kann man auch im Winter morgens auf dem Weg zur Uni die Zeit lesen und wer mag auch nachts. Sie geht sekundrngenau. Nachts lege ich sie in eine Hülle und wenn ich sie mal nicht trage,was schwerfällt, dann ziehe ich das Rädchen ganz nach außen,damit die Batterie möglichst lange hält.
SLee
Vahvistettu ChrisElli ostaja
Arvosteltu: 3 Apr 2017
Hienoa!
(5 / 5)
love this watch. its a classic and its reliable.
first got it probably about 20 years ago and this was the first time i had to replace it. the indiglo is SO handy. only disappointment was that my first "expedition" watch had the date on it as well and this one does not.
first got it probably about 20 years ago and this was the first time i had to replace it. the indiglo is SO handy. only disappointment was that my first "expedition" watch had the date on it as well and this one does not.
FeefoArvostelut varten T41181
Näytetään 1 of 2012 kommentit. Lue täältä lisää.
Treffi | Pisteet | Asiakaskommentti |
---|---|---|
12 April 2019 | + | Service rating : Hyvä ja nopea palvelu. Nettisivun käännökset voisivat olla paremmat. Suosittelen kuitenkin. Product : On sitä mitä tilasin, vaimo on tyytyväinen |